AccueilAccueil  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Merci de privilégier les nombreux scénarios, pré-liens et membres des familles lors de votre inscription T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3189630431
N'hésitez pas à interpréter un membre de la Rose (préliens) T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3843455399
N'oubliez pas de voter sur les top-sites pour faire connaitre le forum T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3118605328
-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Partagez

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 18:46

Rebienvenuuuuue à la maison T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3189630431 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3189630431
J'ai hâte de voir ce que ça donne ce petit là T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3843455399
Revenir en haut Aller en bas

Sacha Lewis
-- Le papa poule --
Sacha Lewis

PERSONNAGE
T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 B163e4dafe5a57dd5e8d8b3123a75814029e8987
« It's hero time ! »



Thomas
EdithGabriela
Benedict

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 FHzhVsYZ_o
✎ Sacha est le père adoptif d'une petite Lily de sept ans. ⋄ Possède beaucoup trop d'animaux pour pouvoir tous les nommés. La plupart sont à adopter. ⋄ Il vie la plus belle des histoires d'amour. ⋄ Il cherche l'inspiration pour écrire une nouvelle histoire féerique. ⋄ Il habite dans une ferme qu'il a retapé avec son mari, leurs enfants et son petit frère.
LITTLE TALKS : 537
PSEUDO : Aloa
AVATAR : Luke Evans ♥
CREDITS : Signature : SIAL.
ALTER-EGO : Duncan, Gwenn-Aël, Benny, Ian, Eliot & Eugen.
ÂGE : 45
QUARTIER : #44 Farming Area.
MÉTIER : Écrivain | Possède un refuge pour animaux.
COEUR : Rwy'n dy garu di, Thomas. ♥
INTERVENTIONS RL : Oui
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 20:55

Bon retour sur le forum avec ce nouveau personnage ! T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2124816589

T'as vu, je te dis bonjour avec Sacha. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2444425245

En vrai, Julian Morris il a zéro défaut, c'est presque frustrant, mais je pourrais le regarder parler pendant des heures. Arrow

En tous les cas, j'aime beaucoup Tom, mais c'est pas un secret. :nova:

Spoiler:

_________________
☽☽ And you can tell everybody, this is your song. It may be quite simple but now that is done, I hope you don't mind, that I put down in words how wonderful life is while you're in the world.

Revenir en haut Aller en bas

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyMer 17 Oct - 22:35

Olala t'es beau en Julian ! T'es beau partout en fait *ovaries explosion* T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2886241804 (avec Alec ça le fait moins, mais j'assume T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1107602502 )

Re-bienvenue avec ce personnage :hert:
Revenir en haut Aller en bas

Tom Hargreaves
-- Don’t go breaking my heart --
Tom Hargreaves

PERSONNAGE
LITTLE TALKS : 3076
PSEUDO : Red (Audrey)
AVATAR : Julian Morris
CREDITS : mrs chaplin (ava) + aloa (crackship) + mrs chaplin (gif sign)
ALTER-EGO : L’ainé philanthrope des Stanhope, David Munroe la star locale, Rafael le mec désintéressé, Charlene la ballerine-héroïne, Griffin le bourreau de travail, William le flic indécis, Reid toujours cynique et Marty l'ami des chiffres
ÂGE : 41
QUARTIER : 44, Farming Area avec son mari
MÉTIER : Graphiste en publicité
COEUR : Marié (25/09/2021) How wonderful life is while you're in the world ♥
INTERVENTIONS RL : oui
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyJeu 18 Oct - 2:15

@Nate O'Reilly : Après, @Gwenn-Aël Shelby ne semble pas décidé à dire à Archibald que c'est Nate qui lui a amoché son joli minois :koi: Il y a peut-être encore de l'espoir pour les voisins ! :mici: Mais avec plaisir pour le lien avec Tom T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1117004522

@Wanda Faraday : T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3614229903 As always je m'emballe sans m'expliquer T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2303552329 C'est le titre de la chanson que j'avais choisi pour titre de la fifiche de Tommy T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3843455399 Apparemment notre Jack O'connell préféré l'aime aussi T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1487217407

@Lilly Connelly Ma reine T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1293989087 Je ne ferai pas d'histoire tout compte fait. Tu peux venir dire ce que tu penses de tout ça ? Même si en vrai, je sais déjà que je suis l'homme de ta vie T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2303552329

@Edwin Stanhope T'as vu hein ? Le charme des Stanhope est si puissant qu'il vient teinter même mes autres persos T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3058840010 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2303114825

@June Austen Merci T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2380261090

@Elene Baldini T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2948893618 Histoire, il n'y aura pas. Je préfère de loin me lancer dans le concret via les rps T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 178449325 Merci ! T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3921363240

@Nicki E. Oxburry Merci T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1870798538 On en rediscute bien vite T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 975404896

@Simon Fitz Jr. Dis-moi comment tu vas faire ? Tu ne seras pas invité chez moi T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2303552329 Puisque c'est chez toi que je passe touuuuuut, touuuuuuuuuut mon temps T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2578127264

@Casey Connors Merci T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2744386428 :hert:

@Sacha Lewis I know you love me T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3929863547 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3921363240 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 632530762 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3391687172 Tu peux te confesser autant que tu veux T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 4233701662

@Alec Wilson Depuis le temps que je me dis qu'il nous faudrait un lien avec Adele ou Alec... T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2636624313 Il faudra y remédier, j'adore tes persos ! Merci ! T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 2663474958
Revenir en haut Aller en bas

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyJeu 18 Oct - 2:21

sous la torture lune éclairée je viens dire que tout est parfait pour moi T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1293989087
Revenir en haut Aller en bas

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyJeu 18 Oct - 4:15

Je l'adore (je sais que mon avis compte pas) mais j'avais TELLEMENT hâte de rp avec toi et il déchire ton loulou! J'ai vraiment hâte qu'on se croise en rp!
Revenir en haut Aller en bas

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyJeu 18 Oct - 11:21

Mauvaise tête, j'suis sur mon tel. Mais apparemment Fitz sait forcer une serrure (tout le plan de Clint repose la dessus tu vois ça avec lui T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3614229903) alors il s'introduira chez toi pour mettre des verres partout sur les meubles la nuit. PARTOUT
Revenir en haut Aller en bas

Invité
-- Invité --
avatar

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 EmptyJeu 18 Oct - 15:57

fiche validée.

tu rejoins l'aventure.

Dans un premier temps re-re-bienvenue parmi nous avec ce super perso T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1336111789 T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 4086824383 Sinon bah vu que Lilly a validé, c'est tout bon pour moi, j'ai adoré en apprendre plus sur Tom, ce perso promet carrément de très bons moments rpgiques et puis j'ai hâte de voir ce que tout ce joyeux bazar va donner avec Lilly et Simon T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1813663382 (un BB Tomlly T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 3189630431 mais comme tu as pu si joliment le dire au début de ta fiche, le mauvais timing c'est l'histoire de la vie de ton nouveau perso T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1107602502)
Bon jeu T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 1161381001


Tu es peut-être validé(e), mais ce n'est pas le moment de te reposer sur tes lauriers ! En effet, tu vas devoir faire ta demande de logement pour ne pas dormir dehors, et recenser ton métier pour avoir un rôle important à Redwood Hills. Tu auras aussi l'occasion de demander un rang pour égayer un peu ton profil et jouer davantage au geek en ouvrant ta propre ligne téléphonique en te créant un compte instagram. Bien entendu, tu as aussi droit aux éternelles fiche de liens et de rp. tu pourras recenser le nom de ceux qui sont décédés à cause de la rose lunaire afin que leur nom reste dans les mémoires. N'hésite pas à nous poser des questions si tu as le moindre problème, à rp, flooder et t'éclater sur REDWOOD HILLS.
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé
-- --

PERSONNAGE
INFOS RP

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored. T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.  - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas

T.H. ~ I don't have to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» (murphy) freedom is the oxygen of the soul
» girls just wanna have fun (robin&june)
» I wanna live the stories I write (josephine)
» Billie - I don't wanna live in a man's world anymore

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
REDWOOD HILLS :: 
we'll never be royals
 :: born to run :: fiches validées
-
Sauter vers: