AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Merci de privilégier les nombreux scénarios, pré-liens et membres des familles lors de votre inscription ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3189630431
N'hésitez pas à interpréter un membre de la secte ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3929863547
Nous recherchons activement des parrains, n'hésitez pas (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3189630431

Partagez

(stellan) we've got our wild love raging, raging.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage

Stellan Velasco

クソ野郎
LITTLE TALKS : 301
PSEUDO : mélimélo.
CREDITS : kidd & beloved.
QUARTIER : willow street #022

(stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 17:12

merci beaucoup à vous deux (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1685057867

if i told you that I loved you tell me, what would you say? if i told you that i hated you, would you go away ? now i need your help with everything that i do. i don't want to lie, i've been relying on you. fallin' again, i need a pick-me-up. i've been callin' you "friend," i might need to give it up.  ☾☾
Revenir en haut Aller en bas

Cearul Sheehan

Highly functioning sociopath
LITTLE TALKS : 180
PSEUDO : LaMarquise
CREDITS : @schizophrenic @siren charms @tumblr
QUARTIER : Willow Street

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:01

Bienvenue parmi nous, joli monsieur :hert: Je suis vraiment très fan du nom et du prénom de ton personnage et le chaton promet énormément lui aussi (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1813663382

Have fun avec ta fiche, je te harcèlerai pour un petit rp si tu veux de moi, je crois. Les deux personnalités fracassantes de nos persos risquent de clasher ou d'étrangement bien s'emboîter, à découvrir (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1107602502

Stellan Velasco

クソ野郎

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:04

@Cearul Sheehan merci beaucoup pour les compliments (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1685057867 :miguel: que dire de tes choix (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 2886241804
avec plaisir pour un rp j'irais faire un tour sur ta fiche une fois validée histoire de trouver quelque chose ou si jamais tu as déjà des idées hésite surtout pas à me mpotter (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1213181818

if i told you that I loved you tell me, what would you say? if i told you that i hated you, would you go away ? now i need your help with everything that i do. i don't want to lie, i've been relying on you. fallin' again, i need a pick-me-up. i've been callin' you "friend," i might need to give it up.  ☾☾

Cearul Sheehan

Highly functioning sociopath
LITTLE TALKS : 180
PSEUDO : LaMarquise
CREDITS : @schizophrenic @siren charms @tumblr
QUARTIER : Willow Street

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:05

Écoute je réfléchis à ça et je te reviens avec ça ce soir (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3430166447 Je suis une serial mp nocturne :regis:

Stellan Velasco

クソ野郎

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:07

@Cearul Sheehan je t'attend, je t'attend :tobias:

Amelia Reed

IF NOT NOW, THEN WHEN ?
LITTLE TALKS : 813
PSEUDO : blue, Angie
CREDITS : rivendell (avatar)
QUARTIER : lilac road (#50)

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:25

Enfin un bad boy à rh, je me disais justement que ça manquait dans le coin (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 2264092806 Hâte de lire ce que vous préparez avec Cha (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 4233701662
Bienvenue sur le forum et bonne fin de fiche du coup (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3843455399

Stellan Velasco

クソ野郎

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:27

@Amelia Reed t'inquiète je suis la maintenant (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1213181818 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 2444425245
merci beaucoup, jenna est tellement cutie (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 2886241804

Harry Evans

membre qu'on adore
LITTLE TALKS : 90
PSEUDO : Charlie
CREDITS : google

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:29

Bienvenuuuuuuue ici (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1336111789

Jamie Whelan

membre qu'on adore
LITTLE TALKS : 1488
CREDITS : tennessee (avatar) + beloved (sign).
QUARTIER : #070 Countryside avec son fils Marlon et leur chienne Lady.

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:35

Shiloh (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 147811550
@Stellan Velasco a écrit:
t'es du genre à satisfaire tout le monde
C'est beau tant de générosité (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1107602502 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 1107602502
Bienvenue officiellement & courage pour ta fiche :hert:

‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾ ‾
No Doctor to tell me; no example inside my first and only skin. That love is the heritage, and cousin to death. That the only love can only be the first love, the only death the last, the only life within, and the only word… choked forever. - J. Kerouac.

Leo Rosenfield

membre qu'on adore
LITTLE TALKS : 252
PSEUDO : monster.
CREDITS : (c) avengedinchains.

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 EmptyMer 13 Mar - 18:38

*fais pipi partout*
eh oh on se calme sur la bave, c'est mon glandeur (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 530660233
j'suis contente que tu sois là et j'ai hâte :tobias: (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 3189630431 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 363954822

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 2 Empty

(stellan) we've got our wild love raging, raging.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant