AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Merci de privilégier les nombreux scénarios, pré-liens et membres des familles lors de votre inscription ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 3189630431
N'hésitez pas à interpréter un membre de la secte ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 3929863547
Nous recherchons activement des parrains, n'hésitez pas (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 3189630431

Partagez

(stellan) we've got our wild love raging, raging.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage

Stellan Velasco

クソ野郎
LITTLE TALKS : 301
PSEUDO : mélimélo.
CREDITS : kidd & beloved.
QUARTIER : willow street #022

(stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyMer 13 Mar - 18:41

@Harry Evans merci beaucoup (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1685057867
@Jamie Whelan mais, oui je suis tellement généreux (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2578127264 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 530660233
merci beaucoup à toi !

@Leo Rosenfield non mais, déjà tu pisses pas partout ici c'est pas la fête à la saucisse. arrête tu vas faire fuir toutes ses beautés non mais. (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2886241804  (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 4165109147
c'toi qui travaille trop, faire le strict minimum c'est bien.  (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1813663382
(ma cha que j'aime d'amour, moi aussi je suis contente d'avoir cédée :tobias: (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2744386428 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2636624313)

if i told you that I loved you tell me, what would you say? if i told you that i hated you, would you go away ? now i need your help with everything that i do. i don't want to lie, i've been relying on you. fallin' again, i need a pick-me-up. i've been callin' you "friend," i might need to give it up.  ☾☾
Revenir en haut Aller en bas

Benny Cartwright

Soul brother
LITTLE TALKS : 188
PSEUDO : Aloa
CREDITS : Signature : SIAL
QUARTIER : Midtown~ #14 Willow Street.

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyMer 13 Mar - 21:01

Bienvenue sur le forum et bon courage pour ta fiche ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2124816589 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 4210665669

J'aime beaucoup ton choix d'avatar ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 3405068066

Find where it's been running all this time. I don't run if I don't see it, I don't mind if I don't feel it, I don't mind this game, I don't know what to say. He will never know I'm here, the sun in my eyes burns like hell. ~ Phoria.

Ted O'Hara

poings dans mes poches crevées
LITTLE TALKS : 2469
PSEUDO : élissan
CREDITS : lunaeye (avatar)
QUARTIER : là où l'on veut bien d'elle.

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyMer 13 Mar - 22:59

bienvenue à toi (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1214495017 j'aime beaucoup ton choix de pseudo et ce personnage envoie du lourd, sur certains points ted pourrait très bien s'entendre avec lui (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1107602502 :hert:

Invité
Invité

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyMer 13 Mar - 23:23

on le voit trop peu shiloh, c'est un choix grave sympa I love you bienvenue ici en tous les cas! bien hâte de me poser deux minutes pour lire cette fiche en entier.

Invité
Invité

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 7:27

Bienvenue parmi nous :hert:
Comme les copines ont déjà dit plus haut, n'hésite pas si tu as besoin de quoi que ce soit, le staff est là pour toi (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1161381001

Invité
Invité

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 9:10

Ouuuuuuh quel homme !

Bienvenue toi (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1728348655

Stellan Velasco

クソ野郎

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 9:48

@Ted O'Hara j'aime tellement le pseudo et ton choix d'avatar (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2886241804
du coup garde moi un lien bien au chaud (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 530660233 j'irais lire ta fiche une fois validée (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1685057867

@Thomas Baker je trouve aussi c'est trop dommage (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2886241804
merci beaucoup (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1685057867

@Hesther Mcfadden emilia.. (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 902335726 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 363954822 :tobias:
merci beaucoup à toi je n'hésiterais pas en cas de besoin (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1685057867

@Maggie Campbell et quelle femme.. ella, damm. (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1213181818 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1813663382 :miguel:
elle est encore plus belle que d'habitude sur ton avatar, omg. (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1410405357

merci beaucoup à vous tous ! (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1685057867

if i told you that I loved you tell me, what would you say? if i told you that i hated you, would you go away ? now i need your help with everything that i do. i don't want to lie, i've been relying on you. fallin' again, i need a pick-me-up. i've been callin' you "friend," i might need to give it up.  ☾☾

Riley Clarke

summertime sadness
LITTLE TALKS : 400
PSEUDO : mily
CREDITS : mistspell
QUARTIER : #043 Lilac Road

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 9:51

Bon choix d'avatar en effet (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1813663382
Bienvenue parmi nous :hert:

PS : Nous faudra un lien (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2444425245:

Stellan Velasco

クソ野郎

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 10:04

@Riley Clarke avec selena je ne pense pas être en mesure de te refuser quoi que ce soit (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2444425245 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 2444425245 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1813663382
ps ; de plus tu es déjà dans ma signature j'ai pris un coup d'avance  :miguel: (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1107602502

avec plaisir (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1213181818:

Riley Clarke

summertime sadness
LITTLE TALKS : 400
PSEUDO : mily
CREDITS : mistspell
QUARTIER : #043 Lilac Road

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 EmptyJeu 14 Mar - 10:42

Hahaha j'ai vu ça juste après, trop de privilège (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1213181818 (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 1487217407

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: (stellan) we've got our wild love raging, raging.   (stellan) we've got our wild love raging, raging. - Page 3 Empty

(stellan) we've got our wild love raging, raging.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant